Domuz Gribi Asisi
Grand Sen~or
2009-11-12 00:23:05 UTC
"A 14-year-old Virginia boy is weak and struggling to walk after
coming down with a reported case of Guillain-Barre syndrome within
hours after receiving the H1N1 vaccine for swine flu. "

http://www.msnbc.msn.com/id/33845867/ns/health-cold_and_flu

Virginia'da 14 yasindaki bir cocuk domuz gribi asisi olduktan birkac
saat sonra Guillain-Barre syndrome denen ender rastlanan bir hastaliga
yakalandi, kendini gucsuz hissediyor yurumeye calisiyor.
choro
2009-11-12 00:39:32 UTC
Post by Grand Sen~or
[...]
Cocuk zayif du$up yurumekte zorluk cekiyor, veya ancak zorla yuruyebiliyor
demek bu "struggling to walk".

Benim anlayi$ima gore durumu senin dediginden cok daha kotudur, len Grandee.
--
choro
*******
Grand Sen~or
2009-11-12 01:54:33 UTC
Post by choro
Post by Grand Sen~or
[...]
evet oyledir, "cocuk koturum oldu" diyemiyorlar, yurumeye cabaliyor
diyorlar.
Post by choro
--
choro
*******
Acephale Lemar
2009-11-12 10:13:12 UTC
Grand Sen~or wrote:

Kocum, biraz önce degistirdigin tesekkür ettim, simdi gene ayni kalibi
kullaniyorsun. Ayari sabitlestir, be yurttas, yurttaslara zorluk
cikarma, birak su "quoted printable" dalgasini.
Grand Sen~or
2009-11-12 18:08:17 UTC
Acep, bo choro'dan geliyor, hala anliyamadin yaa...
Acephale Lemar
2009-11-12 20:15:49 UTC
Post by Grand Sen~or
[...]
Hayir, kaynagi sensin, proxy'nin cevaplarina bak. Yavas yavas bikmaya
basladim, inadini birak, baska bir icerik kalibini sec, mesele kapanmis
olur.
choro
2009-11-12 21:40:30 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
Len Grandee, senin yazdiklarina karsilik verirken hic o alinti isaretleri
( ornegin > veya : ) cikmiyor nedense. Nedir bu yaptigin oyunlar len? Birde
simdi zeytin yagi gibi uste cikma!
--
choro
*******
Grand Sen~or
2009-11-13 03:47:19 UTC
Post by choro
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
cikiyoo, cikiyooo, son yazdiklarina bak, bu Acep'e nasil duzelttigini
ogret yoksa adam cildiracak, ayrica proxy1'de anlat ne yaptigini.
Google alinti isareti olmadan yapilmis alintilara ikinci bir isaret
koymuyor, hepsini tek isaretle aliniliyor. Mesela proxy1 benden gelen
mesaja alinti isareti komuyor, ne yapiyor? Altini ciziyor kendi
mesajini ekliyor, benim mesaj uzerinde alintisiz kalmis oluyor, ben de
bunu alintilayinca hem kendi mesajimi arti altindaki cizgi ve
proxy1'in mesajini tek aliti isaretiyle alintilamis oluyorum. Eger
proxy1 alinti mesajlara isaret koyarsa bu sorun ortadan kalkar. Sizin
bilgisayar yazilimlarindan haberiniz yok, ya da dalga geciyorsunuz.
Acephale Lemar
2009-11-13 23:05:28 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by choro
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
Ulen kerez, benim öyle bir sorunum oldumu ki? Kelleyi kuma gömerek
konusuyorsun, salakligini ifsa ediyorsun. baska ne diyeyim, Allah islah
etsin senin gibi kibir küpünü!
Post by Grand Sen~or
[...]
Senin OE'nin "quote printable" ile ilgili sorundan haberin yok,
yazilimci üstadi olsan ne yazar ki! Bu kadar da madara etmez akli
basinda olan bir insan. Cevap filan beklemiyorum senden, sadece
küstahligindan dolayi özrünü bekliyorum. hemde yerde sürünerek özür
dilemeni. Hem su "sekerim" ile kafa ütülemen yok mu, ikiniz de ayni
kümesde oynamak mi isteyorsunuz? O zatan orada, terbiyesizlere layik
olan da bu, vasifsiz insanlara da.
Grand Sen~or
2009-11-13 23:27:57 UTC
Ulen kerez, ,,? Kelleyi ,,,,,
....., salakligini ........ kibir küpünü!
Acep madem kufur edeceksin birk sen OE'nin quote'unu falan soyle
gogsunu gere gere bir sayfa kufur yaz, icini dok acilirsin kardesim;-
Post by Grand Sen~or
[...]
.......madara .... yerde sürünerek ... kafa ütülemen ...... terbiyesizlere ......vasifsiz insan.....
unuttugun bisey var mi len?!
okeyci
2009-11-14 01:58:21 UTC
Post by Grand Sen~or
[...]
:-)

Halbuki, burda da görüldügü gibi, benim sana ve digerlerine yazdigim
cevaplarda teknik bir sorun olmuyor. Hamsici meczubun bir aciklamasi
vardir herhalde buna. BND bunu IT'ci diye besliyor ya :-)
Grand Sen~or
2009-11-14 03:57:44 UTC
Post by Grand Sen~or
[...]
bunun gayesi senin gibi birsey aciklamak/anlamak degil kufur etmeye
bahane aramak, sende Karadeniz'a yakin bir yerden geldiginden olmali,
hamsi hummasina yakalanmis olmalisiniz.
Acephale Lemar
2009-11-14 21:15:20 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
[...]
Hani o Ermeni idi. Demek ki kacik var kafanda.
Unuttugum seye gelince, evet, vardi, simdi yok. Artik seni, yazilarini
görmeyecegim. Sadece porsuk ve proxy var burada insan olarak saydigim.
digerlerine kapim kapandi, sana da.
okeyci
2009-11-14 22:17:21 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
[...]
Niye lan meczup, karadeniz'de ermeni yok muydu yani?
Post by Acephale Lemar
Unuttugum seye gelince, evet, vardi, simdi yok. Artik seni, yazilarini
görmeyecegim. Sadece porsuk ve proxy var burada insan olarak saydigim.
digerlerine kapim kapandi, sana da.
Küstüüüüüm küstüm :-)

Makamli oku bunu meczup, sen kurandan alisiksindir :-)
Grand Sen~or
2009-11-14 23:12:24 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
[...]
ulen Acep, Karadeniz yakinlarind bir yanlardan egelenler yasamiyor mu?
Karadeniz'in de adini batirdin len;->>bu uniciyan aslen belki de
Bolu'lu, orada da Karadenizli bol oldugu icin oraya Bolu denmistir;->>
okeyci
Ben Yerivan/Hayastan'liyim pornocu, bilmezden gelme :-)
Proxy1
2009-11-13 08:14:59 UTC
Post by choro
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]

yok yahu, niye dalga geçelim?

benim oe "yanitlarken alintilara .. isaret koy" olarak
ayarli. ama sadece senin mesajlarda ISaret Çikmiyor.

varsa yapmam gereken ayar yaparim yani.
--
Selamlar
Proxy1
Grand Sen~or
2009-11-14 23:53:48 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by choro
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
ben OE kullanmiyorum, MicrosoftLive Mail'in version 2009 (Built
14.0.8089.0726)'sini kullaniyorum. Belki senin OE'inin buna upgrade
edilmesi gerekiyordur. Cunku benim yazilarimdan alinti yapan baska
kimselerde bu sorun cikmiyor. Yani ben buna gore Acep'in OE Fix'ini
bile kullanamam, cunku OE kullanmiyorum, son model MS Live Mail
kullaniyorum. Sistemim de hergun otomatik olarak guncellenmis durumda.
Proxy1
2009-11-15 00:15:34 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by choro
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]

==================================

web üzerinden kullanilan seyleri sevmiyorum.
eski bir aliskanlik olsa gerek. eskiden (dial-up)
baglanir mesajlari indirir ve baglantiyi keserdim.

okuyacaklarimi okur, varsa cevap yazilacaklari da cevaplar
ve tekrar baglanip gönderidim. tabii bu arada gelen yeni
mesajlari tekrar alirdim falan.

o yüzden galiba web üzerinden mail-news isini pek sevmem.

live mail oe gibi gibi mi? (yada eski dejanews?)
hey gidi hey, bi zamanlar deja vardi yahu?
--
Selamlar
Proxy1
Grand Sen~or
hani len choro alinti isareti cikmiyordu?
Acephale Lemar
2009-11-12 10:11:37 UTC
Post by Grand Sen~or
[...]
Konu disi yorum: Degistirdigin icin digerleri adina tesekkür ediyorum,
simdi cevap herkesde alinti isareti görünüyor. Selametle.
Grand Sen~or
2009-11-14 18:20:42 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
ulen ne degistirdim?! hicbirsey degistirmedim, sen proxy1 ve choro'nun
mesajlarindan gelen sorunu bana yuklemeye calistigin icin hayal
goruyorsun. Degisikligi yapan choro, proxy1 ise hala degistirmedi,
bildigim kadariyla. Madara oldun len, butun o ettigin kufurleri simdi
yala yut;->>>
hehhehhehhheee emme enselendin emme;->>>
Acephale Lemar
2009-11-14 21:15:23 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
[...]
Cevap verdigim haber metninin "header" kismina bak, neyi degistirmis
oldugunu gör, kör saklaban, seni!
Post by Grand Sen~or
[...]
Sorunun kaynagi sensin, ona/ onlara zorluk cikaran da sensin. Ha,
istesem su "Forte Agent" kullanana da kullandigi programin zayif
yönlerini gösteririmdi, lakin onunla yollarimiz yillar önce ayrildi.
Kara cahiller kalkmislar, bana haber okuyucularin eksiklerini
anlatacaklar. Tümünüz cücesiniz, icinizde elime su dökecek kadar bilgili
yok. Bunu simdiye dek suratiniza vurmadim, sadece dikkatinizi cektim.
Eh, esek lafdan anlamaz, sizde anlamiyorsunuz.
Elensen seni yere vurdu, lakin beynin durmus, farketmiyorsun.
Rifat Albayrak
2009-11-14 21:34:58 UTC
"Gösteririmdi" diye yazıp cilve yapıyorsun aklınsıra.
okeyci
2009-11-14 22:36:27 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
hehhehhehhheee emme enselendin emme;->>>
Elensen seni yere vurdu, lakin beynin durmus, farketmiyorsun.
Ulan meczup, bunlarda sorun vardiysa ben niye bunlara cevap verirken hic
sorun yasamadim?
Grand Sen~or
2009-11-14 23:18:26 UTC
ah! ah! bir olup gitsem hicbir sorunun kalmiyacak;->>>
Rifat Albayrak
2009-11-15 01:20:44 UTC
Valla hiç güleceğim yoktu. :))
Grand Sen~or
2009-11-14 23:57:07 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
hehhehhehhheee emme enselendin emme;->>>
Elensen seni yere vurdu, lakin beynin durmus, farketmiyorsun.
Acep sen hala OE kullanirken ben Microsoft Live Mail kullaniyorum len,
sen gecmiste yasiyorsun yani;->>Benim sistem ise gune-gun, son model;-
Post by Acephale Lemar
Post by Grand Sen~or
Post by Acephale Lemar
At len OE'yi birseyin kalmaz, turp gibi olursun - haa birkac hamsi
atistirmayi unutma bana kufur dolu mesajlar atmadan once;->>
porsuk
2009-11-15 05:01:07 UTC
"Acephale Lemar" <***@org.invalid> wrote in message news:hdn6nr$ouf$***@geiz-ist-geil.priv.at...
[...]
Post by Acephale Lemar
anlatacaklar. Tümünüz cücesiniz, icinizde elime su dökecek kadar bilgili
yok. Bunu simdiye dek suratiniza vurmadim, sadece dikkatinizi cektim.
Eh, esek lafdan anlamaz, sizde anlamiyorsunuz.
Dogrudur, boyum 1.48.
Kimsenin eline su dokecek ne kabim ne suyum var.
Bilgi desen sifir.
Acephale Lemar
2009-11-15 17:29:56 UTC
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
[...]
Neden "tümünüz cücesiniz..." üzerine aldin? Oradaki "tüm" digerlerini
kapsiyan bir genellemeydi, bunu da baska bir haberde ayrica belirttim,
sadece sen ve proxy ile iletisim bana yeterlidir, diye ifade ettim.

Yok, eger o cümlen beni de kapsiyor, dersen, ben de eyvallah, derim,
seni rahatsiz etmem.

Kendini kücük göstererek bana tepkini ifade etmeni cok abartilmis bir
alinganlik misali olarak degerlendiriyorum. Yeri gelmisken, madem sen de
OE kullaniyorsun, o ek yazilimi bilgisayarinda kur, NZ yazanin
haberlerini cevaplarken alinti isaretleri eklensin. Anlayamadigim husus
ise, neden senin o fasist italyan sunucusunu kullandigin. Aklima TSK'nin
internette kurdurdugu, besledigi tuzak sayfalari geldi, acep sende o
isin icindemisin, diye. Ihtimal kücük, fakat sifir degil.
unknown
2009-11-15 17:59:01 UTC
On Sun, 15 Nov 2009 18:29:56 +0100, "Acephale Lemar"
Post by Acephale Lemar
[...]
İçinde içinde.
O da solcu devrimcilerin kurduğu makineden yazıyor.
Sen en iyisi sadece proxy ile konuş. Nasıl olsa ortak
mevzunuz var. Quote işaretleri hakkında dokuz sene daha
konuşursunuz. :))
Acephale Lemar
2009-11-15 19:59:25 UTC
Post by Acephale Lemar
[...]
Ne solcusu, len? Fasist itin birine ait aioe.org. Senin gibi yani.
Post by unknown
Sen en iyisi sadece proxy ile konuş. Nasıl olsa ortak
mevzunuz var. Quote işaretleri hakkında dokuz sene daha
konuşursunuz. :))
Sana iyi sokmusum zamaninda, canin mi sIkIldI? "quote isaretleri" yari
Türkce, yari Ingilizce, ona alinti isareti derler, ögren de gel,
cücelerin cücesi. maskeleri indirmeye devam, saf insanlarin tuzaginiza
düsmesine mani olmaktan zevkli bask ne var ki bu dünyada! LOL
Haydi, yallah, Forte Agent soytarisi, hücren hazir.
unknown
2009-11-15 20:28:13 UTC
Post by Acephale Lemar
[...]
Hade hade ibne. Yürü de ense traşını görelim.
Post by Acephale Lemar
Post by unknown
[...]
Türkçe'de ilk kullanılan İng. kelime. Vaaaahhhh vahh. Çok özür
dilerim. Alıntı mı? Yoksa kalıntı mı? Tortu da diyebilirsin. Yahut
buzak. Hani öküz yavrusu, senin gibi.
Dikkat et, quotlarını siktirme bana. :))
porsuk
2009-11-16 02:54:42 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
[...]
Latifeydi. Herseyi ciddiye alma yaw Acep.
Post by Acephale Lemar
[...]
Alinganlik degil, $aka. Kaldi ki boyum gercekten 1.48
Post by Acephale Lemar
[...]
Bedava newsreader oldugu icin kullaniyorum. Belki de ben de bu isin icinde
olabilirim ama -)
Grand Sen~or
2009-11-16 04:31:35 UTC
Post by porsuk
Bedava newsreader oldugu icin kullaniyorum. Belki de ben de bu isin icinde
olabilirim ama -)
Niye Google kullanmiyorsun? Offline mi okuyup, yaziyorsun Usenet'e?
Ben burada wireless bir ISP kullaniyorum 20-30 US dolara yeteri kadar
data siniri sagliyorlar, devamli on-line servis.
Rifat Albayrak
2009-11-16 05:21:15 UTC
On Sun, 15 Nov 2009 20:31:35 -0800 (PST), "Grand Sen~or"
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
Data siniri de ne ya Seyyid? Boğaç siniri gibi bi şey mi? :))

(Benimle olan yarışmalarında, pardon yazışmalarında hiç bir quote
işareti problemi yoktur. Sadece bilmeni istedim. he he)
Grand Sen~or
2009-11-16 05:40:29 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
"Data cap" mesela ayda (1GB, 5GB, 10GB ya da sinirsiz olabilir)
sinirli data alis-verisini asmissina internet'e baglanma sur'atin
yavaslatiliyor, ya da ilave ucret odemen gerekiyor fazlalik icin,
mesela ilave 1GB icin 5-10 dolar neyse...
Grand Sen~or
2009-11-16 05:53:56 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
Ama sizin bglanti dialup'sa bir de baglandiginiz surece telefon parasi
oduyorsunuz demektir, bu halde OE ya da Live Mail araciligiyla
Usenet'e ulasmaniz daha ekonomik olabilir. Fakat bu halde de olmadik
datayi okusaniz da okumasanizda bilgisayariniza transfer ederek data
kotanizdan indirmis olursunuz. Burad wireless baglanti en ucuzu 30 US
$'a 5GB alabilirsiniz, bu da normal Internet kullanimi icin yeter de
artar bile, yavaslatilsaniz bile Intenette baglanip bircok sey
yapmaniz mumkun ozellikle Usenet baglantisini etkilemiyor bu
yavaslatma.
porsuk
2009-11-17 03:41:14 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
Bedava newsreader oldugu icin kullaniyorum. Belki de ben de bu isin icinde
olabilirim ama -)
Niye Google kullanmiyorsun? Offline mi okuyup, yaziyorsun Usenet'e?
Yoo. Google'dan takip etmek daha zor geliyor..
BEnim servis sinirsiz. Gerci seninkinden daha tuzlu ama..
Grand Sen~or
2009-11-17 03:58:31 UTC
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
Hayret, neresi zor?
Internet icin IE mi kullaniyorsun?
Anlat kolaylastiralim:-)
.
porsuk
2009-11-18 03:35:05 UTC
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
Evet IE. Firefox'da var. Daha once okumus oldugum mesajlari google'da tekrar
tekrar gormek hosuma gitmiyor. Bilmedigim bir sey mi var??

.
Grand Sen~or
2009-11-18 05:57:59 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
IE'de kullansan google'a su linkten girebilirsin:
http://groups.google.co.uk/group/soc.culture.turkish/topics

ama bir Google Id edinmen gerek, ondan sonrasi mesajlari nasil gormek
istedigine bagli seceneklerle ayarliyabilirsin.
mesela bu sana verdigim link topic list ve latest message first olarak
gorunuyor. Mesajlardan birini sectiginde "options"'a gir ve "show as
tree"'yi sec soltarafta mesajlarin basliklarini birbirine iliskili
olarak gorebilirsin, okumadigin yeni mesajlar da hi-lighted gorunur,
dilersen digrudan onlari okursun, butun mesajlari yeniden teker, teker
gozden gecirmen gerekmez.
Birkere dene goreceksin gercekten gayet kullanisli.
porsuk
2009-11-19 06:24:03 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]

Dediklerini biliyorum. Google kullanmisligim var. OE daha kullanisli gibi...

Gene de sagol.
Grand Sen~or
2009-11-18 06:07:26 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
ben IE'den ayri olarak Google Crome'da kullaniyoirum, bunun bazi
avantajlari var, ozellikle Usenet'e ulasmak icin Google Crome
kullaniyorum. Yeni IE 8 simdi Google Crome kadar suratli aciliyor,
daha onceki biraz yavasti. Usenet Google Groups'a ait oldugundan
Google Crome'dan girmek daha elverisli, bircok baska secenekleri var.
IE ve Google Crome'u birlikte kullanabilirsin, default olarak IE'yi
birak, onunla baglanti sagladiktan sonra Google Crome'u ac su sayfayi
kendi istegine gore ayarla My Google Groups'a soc.culture.turkish'i ve
diger ilgilendigin gruplari gir, oradan bir tiklamayla gruba
ulasabilirsin.
http://www.google.com/ig

bu iGoogle.
Grand Sen~or
2009-11-18 07:09:30 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
Post by Grand Sen~or
Post by porsuk
[...]
bu "Google Chrome" olacakti..
porsuk
Acephale Lemar
2009-11-16 09:55:44 UTC
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Burada yazistigim iki kisiden biri öyle derse, ben ciddiye alirim.
Tamam, latifeyi kaydettim.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Kendini kücük göstererek bana tepkini ifade etmeni cok abartilmis bir
alinganlik misali olarak degerlendiriyorum. Yeri gelmisken, madem sen de
Alinganlik degil, $aka. Kaldi ki boyum gercekten 1.48
Inanayim mi buna? Gercekten bu kadar kücük müsün?
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Daha önce kullandigin sunucu da ücretsizdi. Bundan dolayi sasirdim.
Sen de o isin icinde olabilirsin, hatta ben de. E, simdi ne olacak?
Yani, böyle bir yere varilmaz. Haydi, saglicakla, hayirli isler.
porsuk
2009-11-17 03:45:58 UTC
[...]
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Alinganlik degil, $aka. Kaldi ki boyum gercekten 1.48
Inanayim mi buna? Gercekten bu kadar kücük müsün?
Istersen inan. Bence 1.48 o kadar kucuk degil bir bayan icin.
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Ise yarar dogru duzgun ve OE'den ulasilabilecegim sunucu tavsiyen var mi?
Bir once kullandigim sunucuyu hatirlamiyorum. Eski mesajlarima bakmaya da
useniyorum.
Sana da.
Grand Sen~or
2009-11-17 04:01:47 UTC
oralarda iyi ata biniyorsundur kerata:-))
Rifat Albayrak
2009-11-17 05:38:53 UTC
Yıldız Teknik
okeyci
2009-11-17 14:00:27 UTC
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Alinganlik degil, $aka. Kaldi ki boyum gercekten 1.48
Inanayim mi buna? Gercekten bu kadar kücük müsün?
Istersen inan. Bence 1.48 o kadar kucuk degil bir bayan icin.
Yandi cillop gibi Acaiplale :-)
Post by porsuk
Sana da.
Acephale Lemar
2009-11-17 21:54:45 UTC
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Alinganlik degil, $aka. Kaldi ki boyum gercekten 1.48
Inanayim mi buna? Gercekten bu kadar kücük müsün?
Istersen inan. Bence 1.48 o kadar kucuk degil bir bayan icin.
Tanidigim porsuk, erkek, bayan degil. Dalga mi geciyorsun benimle?
Inanmaktan ziyade ikna olmak lazim ki bu imkansiz. Ya da sen yillardir
yalan bilgi verdin hakkinda. Ayikla pirincin tasini.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Tanidigim porsuk nami diger "detail master" benim unuttugum, cünkü
girgir agirlikli yazdigim, bir siiri yillar sonra arayip buldu, önüme
koydu, sen üseniyorsun. Hayret mi hayret!

"albasani" adindaki sunucuyu kullanmisti porsuk mazide. 10 Euro'ya
"individual.net" ABD'deki tüm sunuculardan daha iyi hizmet veriyor,
ikisi de Alman, dogrusu, ilki Alman-Avusturya ortakligi, adam
Avusturyali "alba", kadin Alman "sani".

OE ile sunucuya erismek arasinda bir baglanti yok, olamaz da. Her
sunucuya her haber okuyucu ile erisebilirsin.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Sen de o isin icinde olabilirsin, hatta ben de. E, simdi ne olacak?
Yani, böyle bir yere varilmaz. Haydi, saglicakla, hayirli isler.
Sana da.
Simdi beni tatmin edici bir cevap bekliyorum su soruma: Sen tanidigim
porsuk olmadigina göre, yukarda bir somut neden zikrettim, okeyci misin,
cünkü onun kadin oldugunu coktandir tahmin ediyordum?

Aklima su gelmedi degil: Erkeksiz kadinlar burada dolayli yollardan
kendilerine bir koca mi ariyorlar acep? Yillar önce okumustum bir
gazetede Müjde Ar'in takma adla sanal alemde yazdigini, bunu hatirladim
simdi.

Esek sakalarindan hic mi hic hoslanmam. Aciklarsan, ne ala, aciklaman
yetersizse de ayni.
porsuk
2009-11-18 03:15:16 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Tanidigin porsuk muziptir de. Unuttun mu?
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Dun aksam yorgundum. Bu aksam da yorgun hissediyorum. Yani usengeclik
uzerimde.
Post by Acephale Lemar
[...]
Bir bakarim. Hala bedavaysa degistirebilirim...
Post by Acephale Lemar
OE ile sunucuya erismek arasinda bir baglanti yok, olamaz da. Her
sunucuya her haber okuyucu ile erisebilirsin.
Orasi oyledir de ben OE araciligiyla bedava sunucu tercih ediyorum. Aradaki
baglanti sadece bu.
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
tanidigin porsuk'un ta kendisi be acep! Unuttuysan asil porsuk iste boyle.
Her zaman ciddi degil.
Post by Acephale Lemar
[...]
usenette es (kari veya koca) aramak bu devirde oldukca sacma degil mi? Ben
kendime es arayacak olsaydim (ki evli oldugum icin sozkonusu degil tabii ki)
usenete bakmak aklima bile gelmezdi--ozellikle usenetten kacardim!
Esek sakasi demesek daha iyi olur.
Acephale Lemar
2009-11-18 20:57:40 UTC
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Unutmadim, fakat bu ilmekte muziplik icin bir sebeb göremiyorum.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Bu tatminkar bir cevap.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Hala ücretsiz oldugunu saniyorum; bakmadim.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
OE ile sunucuya erismek arasinda bir baglanti yok, olamaz da. Her
sunucuya her haber okuyucu ile erisebilirsin.
Orasi oyledir de ben OE araciligiyla bedava sunucu tercih ediyorum.
Aradaki baglanti sadece bu.
Bahsettigin baglanti degil, ne ise, kapatalim artik bu mevzuu.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
O zaman ne 1.48cm boyundasin ne de bayansin. Dogru mu?
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
[...]
Bana göre, evet, sacma, fakat internet üzerinden es bulanlari biliyorum.
Ne sen ne de ben bu konuda ölcek olabiliriz, insanoglu bu, ne yapacagi
belli olmaz.
Post by porsuk
Ben kendime es arayacak olsaydim (ki evli oldugum icin sozkonusu
degil tabii ki) usenete bakmak aklima bile gelmezdi--ozellikle
usenetten kacardim!
Aynen.
Post by porsuk
Post by Acephale Lemar
Esek sakalarindan hic mi hic hoslanmam. Aciklarsan, ne ala, aciklaman
yetersizse de ayni.
Esek sakasi demesek daha iyi olur.
Bana öyle geldi, öyle idrak ettim. (Su "algilamak" kelimesi hic mi hic
hosuma gitmiyor.)
porsuk
2009-11-19 06:27:35 UTC
"Acephale Lemar" <***@org.invalid> wrote in message news:he1n4i$c2m$***@geiz-ist-geil.priv.at...

[...]
1.48 cm degilim. Bu boyda anasindan dogmus insan tanimadim henuz.
Acephale Lemar
2009-11-19 15:11:46 UTC
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
O zaman ne 1.48cm boyundasin ne de bayansin. Dogru mu?
1.48 cm degilim. Bu boyda anasindan dogmus insan tanimadim henuz.
Anasindan o boyda dogmus mu yazdim? Emin olmak icin sordum, sen hala
muziplikte israr ediyorsun. Neden?
Erkek misin, kadin mi? Kacamak cevap hos degil, bu sorumu da ciddi
cevaplayacak misin, merak etmiyorum cidden, sadece protokol icabi
tekrarliyorum. ;-D
okeyci
N'oldu "dev"ligine? Hafiyesi maamitlarla böyle oynarlar iste sekerim :-)
Grand Sen~or
2009-11-19 18:49:32 UTC
Post by okeyci
N'oldu "dev"ligine? Hafiyesi maamitlarla böyle oynarlar iste sekerim :-)
sen birak bu devi, deveyi sana is cikti len bak GEKKO Ingiliz
Jurnalistinden medet ummaya baslamis, napacan simdi sen bunu? Dersim'e
mi cevirecen;->RO(T/F)L
okeyci
2009-11-20 00:21:24 UTC
Post by Grand Sen~or
Post by okeyci
[...]
Nedir mevzu sekerim?

Hem meczuba neden deve dedin? Deve cok sevimli bir akrabamizdir :-)
porsuk
2009-11-20 05:02:25 UTC
Post by Acephale Lemar
Post by porsuk
[...]
Post by Acephale Lemar
[...]
Merak etmedigin icin direkt cevap vermeye gerek yok. Ipucu: yukarida bir
virgul eksik.
Acephale Lemar
Anlasildi, bay Büyükagaoglu.
Grand Sen~or
2009-11-18 03:26:22 UTC
Post by Acephale Lemar
Tanidigim porsuk, erkek, bayan degil. Dalga mi geciyorsun benimle?
Inanmaktan ziyade ikna olmak lazim ki bu imkansiz. Ya da sen yillardir
yalan bilgi verdin hakkinda. Ayikla pirincin tasini.
yav bu acep iyiden iyiye bunamadi mi acep, kadini erkegi birbirine
karistirmaya basladi;->>
Grand Sen~or
2009-11-15 08:02:56 UTC
Post by Acephale Lemar
[...]
ulen acep diyorum ki hadi biz lafdan anlamiyoruz, peki Maoriler de mi
anlamiyor, Maoriler de mi cuce;->>>
HEEEELP GOOGLE!
Rifat Albayrak
2009-11-14 21:27:32 UTC
On Sat, 14 Nov 2009 10:20:42 -0800 (PST), "Grand Sen~or"
Post by Grand Sen~or
hehhehhehhheee emme enselendin emme;->>>
Eyve eyve. :)
Yoksa ermut muydu?
Grand Sen~or
eyveyi yeeee, yeeee, yeeee!
KiTaRo
Grand Sen~or twiterda hiç pas vermiyorsun :) yasanız/dininiz diye bir twit görünce bu bizüm senior dedüm baktım harbiden senmişsin ;)
Yusuf Oz
2021-08-11 23:06:29 UTC
On Sat, 7 Aug 2021 15:28:01 -0700 (PDT), KiTaRo
Grand Sen~or twiterda hiç pas vermiyorsun :) yasan?z/dininiz diye bir twit görünce bu bizüm senior dedüm bakt?m harbiden senmi?sin ;)
Bunca yildan sonra bunu soylemek icin mi geldin buraya ...SIKTIR DEFOL
GIT BIR KAC ORMAN DAHA YAK , MESLEGINE UYGUN OLSUN

Bu senor Hakki si gibileri yuzunden 20 yildir Turkiye de hirsiz lar
kol geziyor . Sen git twitterda got yala . Bundan boyle sizin gibi
ordu ve vatan dusmanlarina yer yok burda . Siki tassagina denk
gelmis burda gotuyle trampet caliyor . DEFOL GIT

VATANSEVERLERE OROSPU COCUGU DIYENLER GIREMEZ BURAYA
HAKKI ONLARDAN BIRIDIR. TAA LOUSIANA DAN KAPPACI CIKIP ZELANDA DA
GOTUNDEN NEFES ALAN HALIS BIR HAIN. BUNLARA PRIM VERE VERE TURKIYE
NIN IRZINA GECTINIZ.

YASA SI DINIYMIS ..DININI SIKEYIM ONUN GIBI OEROSPU NUN