Tarihi eserler kaciriliyor
k***@rth.net
2021-06-05 13:54:50 UTC
Uyanin Turkler 20 senedir her gun irziniza gecildi, hala buna
musade ediyorsunuz .
Bakin o devlet baskani dediginiz illet simdide en kiymetli tarihi
eserlerinizi yurt disina kaciriyor.

Muzeleriniz den secme eserler eski Ataturk Havaalaninda ki depolara
getiriliyor.. Revizyon adi altinda Orada kopyalanabilenler
kopyalaniyor .. Orijinalleri ozel ucaklarla ( ki o havaalanini
sadece RTE a ait ucaklar kullanabiliyor) mechul bir istikamete
gidiyor. Bu organizasyonun mimari da TURK Milli Istihbarat
Teskilati ve onun hirsiz ve hain baskani Hakan Fidan tarafindan
idare ediliyor.

NEREDESIN VATANSEVER TURK HALKI , NEREDESIN CUMHURIYETIN KORUYUCUSU
TURK ORDUSU

KAFANIZA VURULUP AGZINIZDAKI LOKMAYI CALANLARA DUR
DIYEMIYORSUNUZ .
Yusuf Oz
2021-06-06 18:41:59 UTC
Post by k***@rth.net
Muzeleriniz den secme eserler eski Ataturk Havaalaninda ki depolara
getiriliyor..
Bu konu once Cumhuriyet gazetesinde haber yapildi Mayis ayi
ortalarinda idi galiba sokaga cikma yasagi olan gunler. Daha sonra
CHP meclise getirdi fakat Cumhuriyet in yazdigi gibi Cumhurbaskanini
emri varmis Ona kimse karsi koyamaz tabii.

Bana sorarsan memnun olmaliyiz ki eski kiymetli sanat eserleri ile
ilgilenen bir cumhurbaskanimiz var. Kultur Bakanligi nin Muzeler
baskanliginin hallemedigi kou imis ki el amtmis ve bir kalemde sorun
cozulmus ,.

gazeteler den zaten bir Cumhuriyet kaldi az bucuk bazi beligin
duzensizliklere isik tutan ama tabii onlarda bildiklerini herzaman
yazmiyorlar .
bende bir kac gun once yazacaktim fakat bu Aziz nesin yazilarina
takildim, ,,,,,,
Ömer
2021-06-21 10:59:00 UTC
orhan aydın
@orhanaydin6
·
16h
Batman Müzesi'ndeki 20 altın sikke kayboldu: Piyasa değeri 10 milyon lira.

Geçen haf a Dolmabahçe sarayından 96 kilo ağırlığında iki altın vazo yok
olmuştu.

Kim çalıyor insanlığın ortak değerlerini?

Analari o ....u gurcu kopekleri caliyor gozunuze baka baka.
hadi sIkIysa durdurun .. Bunlarin hepsi nin basinda yalanci Icisleri
bakaniniz var ....Onun da basinda Turk Tarihinin en buyuk leke olarak
gececek bir Cumhurbaskani ailesi var .

SOYLEYIN NE YAPABILIRSINIZ BOYLE BIR MAFYA GRUBUNA ...