Sahte Turk'lere
Adam Orman
2020-12-14 04:00:35 UTC
Hep unutuyorum, kendilerini "Turk" diye tanitan insanlar arasinda kufur etmeden konusamiyacak kadar dusuk seviyede olanlar var.
Ömer
2020-12-19 13:45:21 UTC
Post by Adam Orman
Hep unutuyorum, kendilerini "Turk" diye tanitan insanlar arasinda kufur etmeden konusamiyacak kadar dusuk seviyede olanlar var.
hadi ordan yallah git azcik etrafi kokla , bakalim Turk boku nun kokusu
nasil.

\bir kere kim demis Turk diye olm biz muslumaniz musluman , gotumuzu
kumla silerdik simdi dolarla siliyoruz. senin Turk dedigin halkin bir
dolarlik grip asisini dahi alacak durumda degil

Turklere gelince reis lerinin yaptigi saraylarinin binde biri bile
tutmayan mevsimlik asilari dahi alamayacak haldeler. saray lardan birini
Macron a hediye etsen de babayi alirsiniz. Turkiye yi dunya ulkelerinde
en alt sirasina indirmis bir idarenin esirisiniz. Halk degil ummet siniz.

Koyunlar bile secme hakkina sahip yedikleri ictikleri ile . Sizin kis
uykusundan uyanmaniza imkan yok. Cunku kole oldunuz . KOLE SININZ KOLE
kalkip burada nazi almanyanin sarlatanlarinin turklugu senin bir yerini
kasindiriyorsa anlaki ruhun satilmis ..

Git camiye onundeki adamin ayaklarini koklayabiliyorsan covid
degilsindir diyen imami anlat burda .. Yazik gencliginize yazik size bu
vatani emanet edenlere . Cumhuriyete e yazik